Veelgestelde vragen

 

Over springkussens

Ja, het springkussen staat binnen enkele minuten en je krijgt instructies mee. Wel is het versjouwen van het springkussen zwaar werk. Hou er rekening mee dat je wellicht een tweede persoon nodig hebt om het springkussen UIT de auto te laden. Wij helpen uiteraard bij het in- en uitladen.

blowerJe krijgt een blazer (blower) meegeleverd. Hou er rekening mee dat je een verlengsnoer nodig hebt (wordt niet meegeleverd). Deze blazer moet continu aangesloten blijven op de slurf van het springkussen, anders loopt het kussen leeg.
De slurf is ongeveer 2 meter lang en zit bij de meeste kussens aan de achterkant.

Als deze vies is wel. Haal er even een doekje over voor het terugbrengen. Zo krijgt iedereen een schoon springkussen. Let extra goed op de naden aan de zijkanten in het springkussen. Daar blijft regelmatig vuil achter.

Als je een vies springkussen mee hebt gekregen, maak dan meteen duidelijke foto's en stuur deze z.s.m. per e-mail naar ons op. Wij kunnen het ongemak dan vergoeden (max 15 euro), want je wilt het springkussen waarschijnlijk toch gaan gebruiken op het feestje.

 

 

Over reserveren

Als je je keus voor een kussen hebt gemaakt kom je in een scherm waar je kunt zien of het springkussen op het door jou gewenste moment beschikbaar is. Dan kun je je boeking voltooien. Aansluitend krijgt je direct een e-mail met daarin de bevestiging van je reservering plus alle informatie over het ophalen van het kussen.

Dat klopt. Ons reserveringssyteem 'blokt' namelijk de periode vanaf het ophaalmoment tot het moment waarop het kussen terug moet zijn. Dat is niet bij elk uitgiftepunt gelijk: bij een aantal haal je het kussen aan het eind van de middag voorafgaand van de huurdag op, bij enkele andere is dat juist op de ochtend ván de huurdag.
In een weekend krijg je - voor dezelfde prijs - je springkussen voor twee dagen mee. En om onze partners op zondag niet lastig te vallen staat dan ook steevast (een stukje van) de maandag 'geblokt'.

Voor elke dag die je doordeweeks extra wilt huren krijg je 50% korting.

Ja, altijd kosteloos.

 

 

Over ophalen

In principe passen de springkussens in auto's waarvan de achterbanken plat kunnen. Kijk altijd voordat je het kussen reserveert bij de specificaties. Voorkom teleurstellingen bij het huren van een groter kussen en leen bij twijfel even een grotere auto. Zorg je alvast dat de banken plat liggen tijdens het afhalen? Dat scheelt tijd.

Niet alle uitgiftepunten bezorgen. In Harderwijk, Zutphen, Oss, Almelo en Dalfsen is dat in principe wel mogelijk. Uiteraard worden daar wel  bezorgkosten voor in rekening gebracht. Je kunt dat rechtstreeks afstemmen met het uitgiftepunt nadat je de bevestigingsmail hebt ontvangen. Daarin staan ook de contactgegevens van het uitgiftepunt.

Dat verschilt per vestiging. Zie bij Over ons.

Nee, dat kan helaas niet. Er wordt uitsluitend contant afgerekend. 

Dan moeten wij helaas 50 euro in rekening brengen. Wij hadden het springkussen tenslotte ook aan andere mensen kunnen verhuren...

 

 

Over terugbrengen

Het is echt belangrijk dat we het springkussen schoon en droog terug krijgen. We willen tenslotte graag dat de volgende huurder ook met plezier kan springen.

Is het springkussen bij terugkomst vies en/of nat, dan maken wij het zelf weer verhuurklaar. Maar ja, dat kost ons tijd en jou dus je € 50,- borg.

Ja, dat mag iedereen doen. Let er wel op dat het kussen schoon en droog is. Als wij borg moeten inhouden kan het vervelend zijn voor de persoon die het springkussen terugbrengt en wij willen niemand voor het blok zetten.

Als je al een kussen hebt gereserveerd kun je dat terug vinden in de bevestigingsmail. En bij het ophalen van het kussen kun je natuurlijk een specifieke afspraak maken. Je kunt onze openingstijden vinden op de pagina Over ons.

 

Zijn je vragen beantwoord? Reserveer nu je springkussen